preloader

2. KTORÁ REKLAMA JE PRE VÁS TÁ PRAVÁ? ONLINE ALEBO OFFLINE?

Chcete zákazníkov ohúriť a prilákať svojimi produktami a službami ale neviete ako? Jednoducho – reklamou. Ak ste pripravení so svojou firmou vstúpiť z lokálneho prostredia do globálneho prostredia, je pre Vás vhodná online reklama. Ak chcete osloviť potencionálnych zákazníkov v určitom teritoriálnom prostredí blízkosti firmy, je pre Vás vhodná offline reklama.

Čo tieto pojmy zahŕňajú?

Pod offline reklamu zahrňujeme zviditeľnenie firmy pomocou plagátov, letákov, propagačných materiálov, grafiky do výkladov, billboardov, grafiky na automobiloch a množstvom ďalších foriem.

Online reklama je interaktívna, zachytáva cieľovú skupinu ľudí v rozličnom čase s merateľným efektom. Ľudia si ju šíria aj medzi sebou, pričom sa stáva ešte efektívnejšia. Nakoľko žijeme v internetovom svete, osvedčila sa nám bannerová reklama, ktorá je najstaršou, no stále jednou z najčastejšie využívaných foriem internetovej reklamy.

Pokračujte v čítaní