1. IDETE ROZBIEHAŤ FIRMU A NEMÁTE EŠTE KORPORÁTNU IDENTITU CI ?
Design loga a korporátna identita je návrh jednotlivých identifikačných prvkov firmy – tvaru loga, farieb, písma, grafických elementov a spôsobu používania týchto
2. KTORÁ REKLAMA JE PRE VÁS TÁ PRAVÁ? ONLINE ALEBO OFFLINE?
Chcete zákazníkov ohúriť a prilákať svojimi produktami a službami ale neviete ako? Jednoducho – reklamou. Ak ste pripravení so svojou firmou vstúpiť
3. AKÉ SÚ NAJNOVŠIE TRENDY OUTDOOROVEJ REKLAMY?
Moderná doba a trendy idú rapídne vpred a taktiež aj reklama prináša nové trendy, ktorými zároveň láka pohľady zvedavých ľudí. Keďže poskytujeme
4. BRANDOVANIE REKLAMNÉHO TEXTILU – CHODIACA REKLAMA VAŠEJ SPOLOČNOSTI.
Ako vyzerá a čo je reklamný predmet už vedia rozlíšiť aj deti. Určite sa vám vybavia ich najrôznejšie druhy a možno si
5. BRANDOVANIE REKLAMNÝCH PREDMETOV JE NENAHRADITEĽNOU CESTOU K ÚSPECHU.
V súčasnosti je trh veľmi presýtený reklamou, ktorá nám predstavuje dokonalé firmy s dokonalými produktmi, ktoré sa neraz svojou dokonalosťou súťaživo predbiehajú
6. ON-LINE MARKETING NIE JE ŽIADNA VEDA
Online marketing je relatívne mladá, no veľmi významná forma marketingu, ktorú využíva čoraz viacej spoločností po celom svete. Prečo to tak je?